Linus, älskade lillebror!


Tänk vad så mycket som händer på så himla kort tid! ♥

Hans tänder börjar titta upp och han verkar ha riktigt ont och är allmänt gnällig & ledsen hela tiden...¨
Tandköttet är jättesvullet så det är inbaddat med alvedon och nu ligger han och sussar gott!

Imorse när Linus vaknade så sträckte jag fram mina armar till honom och det var precis som han gjorde detsamma till mig! ♥
Men mamma, ta upp mig då! :)
Han gör allt för att försöka dra sig upp från rygg till sittandes men lyckas inte sådär jättebra, han kommer halvägs upp och stannar upp för att sedan lägga sig ner igen!
Rena rama gympapassen här hemma! :)


Linus är lite rolig av sig, det är ENBART ersättning & lite vatten som duger i rinnande form...
Välling RATAR han, även om man blandar halva med ersättning & halva välling så spottar han ut det och kastar bort flaskan!
Vanlig mat går super, han äter med GOD APTIT! :)

♥ Han har även börjat med en massa pruttljud med munnen, låter så himla härligt!
♥ Han greppar saker, tappar han nappen så tar han tag i den igen (om han når den) och stoppar i munnen!
♥ Han greppar efter saker och har han någonting i handen så "bollar" han dom gärna mellan händerna!
♥ När han äter ersättning eller dricker lite vatten så håller han gärna i flaskan själv!
♥ Han sitter själv en liten stund! :) STORA KILLEN!
♥ Rullar runt från både mage till rygg & rygg till mage...

Så fort brorsan (Liam) kommer i närheten så skiner Linus upp som en sol... han älskar verkligen storebrorsan! ♥

När Liam leker tittut med Linus så kiknar båda av skratt, det är så underbart att se mina älskade barn ha så kul tillsammans! :)

Linus gör allt för att försöka ta sig frammåt, på nå konstigt vis har han lyckats dra/åla sig frammåt en bit...

När Liam var liten så kröp han inte direkt utan han ålade sig på nå skumt vis frammåt för att sen gå över till krypning! :)
Vem vet kanske Linus börjar göra samma sak!

Att gämföra sina barn är så otroligt kul för dom är så LIKA men ändå så OLIKA varandra! ♥

MINA BARN BETYDER ALLT FÖR MIG! DET FINASTE SOM FINNS! ♥

Det finns nog en hel del man kan skriva om sina barns utveckling...
Tycker bara allt går så fort, och denna gången så har jag skrivit upp en del saker som hänt med Linus då man glömmer så himla lätt! :)
Fick ju hem en bok från Libero som jag tycker var hur bra som helst + att den var superfin! :)

Minnet är ju som sagt bra men kort! :)

Det kommer nog inte bli sådär jättemycket skrivandes om mina barns utveckling osv. i bloggen utan den handlar ju om allt möjligt och det finns en hel del saker jag inte ens kommer skriva ut här som är ganska personliga och saker som jag inte vill att folk jag inte känner ska få veta m.m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0