Känner mig bättre!

Imorse vaknade jag hur pigg och utvilad som helst!
Men natten var hemsk, låg i 40 graders feber och jag sov både med min Björn One Piece på mig + täcke fast ändå frös jag som en gris!!!
Vaknade vid 4 tiden inatt och svettads som en tok istället så var ju bara att öppna upp One Piecen på överkroppen sen somnade jag glatt om igen men kände mig fortfarande väldigt dålig!
Sov till 7.30 imorse och då var allt borta, helt sjukt!
Så det har vart en massa städning här hemma hela morgonen sen tog vi och traskade upp till finisarna och ägnade våran dag/kväll tillsammans med dom!

Liam hoppa över middagsluren idag så han somnade på en gång när vi kom hem!
Linus däremot är piggelin och bubblar på som bara den! :)

Själv fick jag tillbaks frossan och var tvungen att spy så nu är detta skiten tillbaka men har inte fått någon feber ännu som tur är...
Men väntar på att den ska komma!

Blir med andra ord att gå och lägga sig snart för imorgon ska det sista göras här hemma!
Liam är även hemma från dagis hela denna veckan pga att vi mått som vi gjort/gör så vill hellre ha honom hemma fast han är pigg osv!

Godnatt med er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0