IKEA


Vad skönt & behagligt det är att kunna sitta hemma och beställa saker från IKEA! :)
Tråkigt bara att man inte kan köpa mycket som man vill via IKEA handla hemma men det jag ville köpa idag gick att köpa online! :)
Känns riktigt bra!

Vill ju ha tomma ytor på golvet så nu har jag beställt 8 st vägghyllor för dvd filmer & 2 st lackhyllor till barnens rum!

Först när jag tittade på dessa hyllor som man ställer dvd filmer i tyckte jag dom va så grymt fula men sen när man gogglade och såg vad folk hade gjort med dom så tyckte jag det såg bra ut så nu hoppas jag att det blir lika bra här hemma! :)
Man kan ju sätta dom precis hur man vill och det är ju bra! :)
Dom är ju inte så snygga när dom är tomma men när dom är fulla med filmer så ser det väldigt bra ut... TUR DET!

Har ju en bild i huvudet hur jag vill ha dom liggandes så nu håller jag mina tummar att det blir bra här hemma också! :)

Blir nog bra när det kommer upp och allt blir klart!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0