Godmorgon!


Härligt att helgen är här och hela familjen är samlad! ♥


Idag är det dags för mig att träna med min PT, ska bli hur skönt som helst och se vad hon har hittat på för någonting idag! :)


Nu är vi så gott som klara här hemma, la ut det sista vi hade på tradera och det vart sålt på en gång för köpa priset jag hade tat! :)
Hur skönt är inte det så nu ska det bara skickas iväg!
Det var både hoppgungan & mjukliften till våran P & T Vagn!
Det är bara städningen kvar här hemma, när man har dragit fram alla saker! HaHa

Håller själv på och budar där inne just nu och hoppas på att jag ska vinna men det är jag inte helt 100 på att jag kommer göra!
Måste skaffa mig en varm overall till Linus som han kan ha nu när vintern närmar sig!
Så jag har ju hittat en och håller mina tummar! :)


Efter träningen idag så blir det att umgås med fina fam. Fembrant sen kommer det även en hit för att hämta saker som hon köpt!
Väntar fortfarande på att tjejen som skulle köpa tripp trapp stolen ska höra av sig, hon skulle senast komma idag men hör jag inget av henne så åker den ut på annons igen!

Nä, jag ska ta min lilla piggelin Linus och bara mysa nu och vänta på mina andra sötnosar ska vakna! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0