Godmorgon Torsdag!


Härligt med sista dagen på veckan som hjärtat jobbar, sen är vi samlade hela familjen!
Underbart! ♥

Natten har vart kanon, Liam somnade vid 18.30 igår och gick upp kl 8.30 imorse... och det är inte ofta det händer att han sover så länge! :)
Så utvilad och pigg är han...
Linus däremot var riktigt piggelin igår och vägrade sova men efter en stund så somnade både jag och Linus i soffan! :)
Måste då tillägga att sova i den nya soffan var LOVELY! ♥
Så stor plats! :)

När hjärtat kom hem från jobbet strax efter 00 så vaknade jag, sen gick vi inte och la oss förns kl var efter 3 inatt! :)
Men känner mig ändå pigg & fräsch!

Liam & jag tog oss ett härlig bad nu på morgonen, duschade och bara hade det mys!

Liam är hemma från dagis idag också så jag vet inte riktigt vad vi ska ta och hitta på men någonting blir det! :)
Kanske tar och går upp och hälsar på Naomi & barnen senare på dagen, det får vi se!

Jag är så GLAD att Linn & Noe kom hit igår... Liam går hela tiden och tjatar efter Noe nu...
Jag: Men Noe är inte här...
Liam: Noe hallå, Hej Noe, Hejdå... :)

Sötfisen... det märks att han verkligen älskar Noe och vill aldrig att dom ska skiljas åt! ♥


Idag kl 11.15 har vi tid på BVC för 5 mån kontroll & 2.a vaccinationen för Linus...
Ska bli skoj att se hur mycket han gått upp och vuxit... :)
Våran lilla knubbsäl! ♥

Om man skulle ta och fixa sig i ordning så man slipper stressa innan man ska dra iväg! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0