Godmorgon Tisdag!


Man känner sig mer död än levande idag, men det är bara att börja dagen!
Precis väckt Liam, käka lite frulle, lämna på dagis, träna, hem och försöka hinna städa innan T drar till jobbet, tvätta... ja det är dagens schema!
Sen hoppas jag att DHL ringer att dom kan komma och leverear soffan då dom har hämtat den och soffan är på G! :)


Gårdagen spenderade vi med Naomi och barnen, kom hem strax efter 19 tiden men det var en mycket trevlig dag!
Liam la sig i sin säng och jag trodde ju han somnat men han låtsassov bara... busungen!
Linus däremot låg och sov men vaknade självklart när Liam kom upp så kvällen vart inte sådär jätterolig, men tillslut så somnade Linus så då tog jag Liam och gick in och la mig med honom i sin säng och han tvärslocknade på en gång! ♥
Även jag somnade bredvid min stora prins och vaknade vid 23.45, då gick jag in och la mig i våran säng och somnade om!
Vaknade när T kom hem från jobbet strax efter 00 men det var inte lång stund jag var vaken!

Jag hoppas verkligen vi ska komma in i dessa braiga rutinerna när det gäller nattningen igen, och att Liam INTE får sova försent på dagarna utan det är vid 11-12 han får sova och inte senare!
Hoppar han över middagsluren ja då  gör han det men får hålla sig vaken till 18.30-19.00 för att gå och lägga sig annars blir det kaos!

Idag är det dagis för Liams del så får väl se om han sover där! :)
Själv ska jag dra ner och träna vilket jag inte gjort på 1 vecka och det känns i kroppen måste jag säga!
Så ska bli riktigt skönt, men blir nog tungt! :)
Funderar bara på vilket schema jag ska köra... core eller styrka!

Nä, hoppas ni får en bra dag för nu ska jag fixa i ordning oss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0