Godmorgon!


Här hemma har vi vart vakna ett bra tag så man känner sig lite sliten men börjar piggna till lite granna! :)
Skönt att det är Lördag och man bara kan ta det lugnt!

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer mer än att jag ska åka iväg och handla lite granna!
Och just nu har jag en saffransdeg på jäsning som jag alldeles strax ska ta och baka ut! :)
Så gott med saffransbullar, så recept & bild kommer upp när dom är klara!

Har inte riktigt haft orken eller lusten att sitta vid datorn och blogga utan det har blirvit nått inlägg från iPhonen då och då!

Imorgon är det 1.a advent så blir nog att städa och dona här hemma lite granna idag också, få undan en massa saker!
Liams rum ser ut som ett bombnedslag just nu då han absolut skulle hälla ut precis alla sina leksaker! HaHa
Så det är ju bara att städa upp där inne.

Jag funderar även på om vi ska testa flytta in lillebror till rummet idag också, det gick inte sådär jättebra sist men man måste ju testa! :)
Så vi får väl se hur det blir!

Tycker rummet är så puckat byggt, eller hela lägenheten är så sjukt dåligt byggd då det inte finns någon förvaring knappt och jag som så gärna vill ha ut Liam & Linus byrå från rummet då den tar upp en hel vägg där inne men vet bara inte vart man ska ställa den då det inte finns någon plats kvar här hemma och ha den...
Sen skulel jag gärna vilja sälja våran Billy hylla från IKEA som vi har, den är ju inte liten precis men vi har fått tagit bort 2 st stora bokhyllor från den nu då vi fick nya soffan och även den bokhyllan tar upp en hel vägg!

Nä usch för denna lägenhetens planlösning! DÅLIG!

Hoppas på att  kunna flytta här ifrån till nå mycket bättre! :)

Nu är det dags att börja baka ut degen, hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0