Godmorgon!

Här hemma har vi fullt upp med att fixa & dona! :)
Det är så skönt att få saker och ting gjorda och vi hoppas på att våran nya soffa ska komma snart!
Sen ska vi även köpa nytt soffbord som tillhör med 2 pallar...
Kommer bli kanon när allt är klart!
Men just bordet är det ingen brådska med! :)

Idag blir det att fortsätta dona här hemma, man får passa på när storhjärtat mitt är hemma också! :)
Det är så skönt att vi börjat må mycket bättre efter att ha legat i feber och vart helt orkeslösa...
Träning för min del har det inte blivit heller men imorgon ska jag ner och köra ett pass!

Idag ska jag nog även ta och göra om lite i min blogg om jag har lusten kvar senare, fixa ny header osv.
Bloggen har ju kommit lite på sidan av, prioriterar inte just bloggen före allt annat! :)

Ska börja ta och dona lite granna nu, Liam är så snäll och hjälper mer än gärna till! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0