Godkväll!


Våran Söndag har vart kanoners! ♥

Har fått en del gjort här hemma idag fast är långt ifrån klart! :)
Igår rev vi ju ner allt från våran bokhylla pga. att vi har gjort den mindre (tagit bort 2 delar) så vi fick mycket större plats i vårat vardagsrum! :)
Sen väntar vi på att våran nya soffa ska komma hem... det kommer bli så perfekt!

Vi har sålt iväg en massa saker så vi har ännu mer plats och mindre skit här hemma...
Det var på tiden att vi tig tag i detta, och nu är det endast våran "gamla" soffa som ska säljas iväg också!
Men vill ju helst ha den nya soffan innan jag säljer denna så vi har någonting att sitta på! :)

Annars idag har vi inte gjort sådär jättemycket, jag tog barnen och traskade upp till Naomi och barnen! ♥
Alltid lika mysigt!
Vi käkade tillsammans (donken), snackade, busade med barnen m.m

Liam vart dock trött och ville gå och vila en stund, men han fick nog gå och vila för sent då han vart hur piggelin som helst efter...
Tänkte först bara att han skulle få ta en snabbvila men det vart lite mer än så...
Men tyckte ändå att han kunde få sova då det inte är dagis imorgon!

När vi väl kom hem så fick han lite yoghurt & flingor, vi har myst i soffan framför Bilar, jag har även diskat och donat i köket, kastat in en maskin med tvätt som jag nu väntar på att få hänga upp!

Liam ligger i sin säng och tittar på Pingu (lär nog somna snart) och Linus ligger här bredvid mig och sover efter att ha fått sin kvällsvälling.
Idag fick han också testa lite välling från 6 mån och det verkar funka så jag funderar på om han ska få sån välling på kvällen innan det är dags att sussa! :)

Så skönt att bara sitta här i sin ensamhet, inte ens tv´n är på! :)

Väntar på att storhjärtat ska komma hem vis 22 tiden, då har han även med sig dom nya förvaringslådorna till barnen...
Så imorgon efter att jag har vart nere och tränat så blir det att fixa i ordning lådorna med sakerna som ska va där i.
Städa & dona i barnens rum och fixa en massa annat här hemma!
Det ska bli så skönt när allt är klart och vi har fått ordning här hemma!

Tror jag ska ta och sätta på någon film och bara vara tills hjärtat mitt kommer hem från jobbet...
För när han kommer hem ska jag ta mig ett riktigt härligt bad och bara njuta! :)

Godnatt med er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0