Godermorgon!


Eller morgon och morgon! :)
Jag har vart vaken ett tag men ändå...

Det är full rulle här hemma med att rensa ur en massa kläder och igår fick jag ihop över 2 st proppfulla papperskassar med kläder som Linus haft på sig! :)
Så nu ska det fotas och säljas iväg istället för att bara ha det liggandes...
Jag har ju börjat använda stl 68 på Linus fast han kan ha en del kläder i stl 62 också men känner att det är bättre att ta undan alla stl 62 på en gång än att hålla på och blanda klädernas storlekar!
Hellre att han har lite förstora kläder på sig än att han sitter med tajta! :)

Ska ta och tvätta upp alla kläder i stl 74 också vilket är 4 papperskassar! HaHa
Dom lär han väl växa i någon gång! :)
Vissa 74 kan han ju redan ha, det är ju så olika på vart man köper kläder...
Vissa är små i stl och vissa stora!

Nähä, om man skulle ta och fortsätta här hemma för har en känsla att dom ringer om våran nya soffa idag!
Man kan ju alltid hoppas!
Sen försöker jag få våran "gamla" såld också... är några som nappat så får väl se! :)
Huvudsaken den försvinner fort!

Senare idag blir det att gå upp och mysa med Naomi och barnen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0