Fullt upp...


Här hemma försöker jag hinna med så mycket som möjligt men det är inte lätt med 2 barn! :)
En som är på sitt bästa trotshumör och en som börjar få tänder och är allmänt gnällig! :)
Det är mina underbara barn idag! ♥
Såklart dom ska få ha sina "dåliga" dagar dom också, det har ju en annan! :)

Men just nu ligger Liam och vilar lite granna men Linus är som vanligt piggelin och vill absolut inte sova!

Hjärtat mitt har åkt och jobbat och själv har jag satt på en maskin med tvätt, dammsugit & svabbat vardagsrummet så nu är det bara resten av lägenheten kvar att städa! :)

Så man har som sagt en hel del att göra idag!


Igår var älskade mamma/mormor & pappa/morfar här på besök hela dagen, vi käkade gott och hade det allmänt trevligt som alltid! ♥
Fick nån slags gryta som mamma hade stått och gjort på morgonen som jag bara behöver lägga ner lite grejjer i så idag blir det köttgryta till middag med antingen ris eller potatis! :)
Gottigt ska det bli! :)

Nä, nu tycker Linus att mamma är tråkig så jag ska ta och försöka få honom att sova lite och fortsätta här hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0