En riktigt bra dag!


Det är precis vad det har vart idag...

För det första kom ju våran nya soffa vid 9.30 imorse som vi är hur nöjda som helst med! :)
Vart sån otrolig skillnad i vardagsrummet och det är så mysigt att kunna ligga och gosa med båda barnen men ändå ha en massa utrymme kvar!

Sen vid 14 tiden så kom Linn & Noe hit, och Liam vart verkligen glad att se sin kompis! ♥
Han har frågat efter Noe så många gånger, kolla på kort där han & Noe är på.
Dom va som 2 små änglar och lekte hur bra som helst fast det vart bra länge sedan som dom sågs och lekte med varandra sist!
Det var en massa bus och ståhej här hemma! :)
Liam & Noe har ALLTID lekt hur bra som helst tillsammans och det är så kul att se dom umgås och bara busa med varandra!
Det skrattas för fulla muggar! :)

Linn & jag babbla på en massa och det är faktiskt väldigt skönt att bara få prata, hon vet ju typ ALLT om mig och jag vet att jag kan säga saker till henne utan att jag ska behöva skämmas då hon vart med mig sen jag var ung, stor som ett hus och nu efter min OP som jag gick igenom 2007...
Så hon är nog den personen som vet det mesta om mig så henne behöver jag verkligen inte skämmas för att berätta saker...
Hur jag mår, känner osv!

Nä det var faktiskt riktigt trevligt att dom kom hit och vi måste verkligen se till att det blir bättre och oftare...
Även när vi är nere hos mamma & pappa, även om det inte är ofta så får man ta vara på chanserna!

Efter en dag med massa bus så somnade Liam strax efter 18.30 och sover nu gott...
Däremot piggelin Linus vill inte sova! :)
Men ska ta och försöka natta honom...

Längtar tills hjärtat mitt kommer hem från jobbet! ♥
Älskar dig så SJUKT MYCKET!!!
Och bara läääängtar...

Hoppas ni också haft en riktigt bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0