Äntligen, snart helg!


Imorgon är det sista dagen på denna veckan som hjärtat jobbar & som Liam går på dagis sen tar vi helg och är samlade hela familjen! ♥
Ska bli så skönt att bara få rå om varandra och bara ha det mys hela familjen.
Själv hoppas jag verkligen att snön snart ska börja falla och kommer för att stanna på backen! :)

I helgen blir det bara att försöka få ordning här hemma så gott som det går, alla DVD filmer är nerpackade för tillfället likaså böcker... ja allt som vi har haft i vardagsrummet! :)
Väntar nu på att det jag beställde från IKEA ska komma hem så vi kan sätta upp sakerna på väggen och få upp alla DVD filmerna igen.
Vad jag ska skaffa och ha böckerna stå på det vet jag inte riktigt ännu, men någonting blir det nog.
Det är ju böcker som jag är rädd om och inte vill att dom ska gå sönder, sen har jag en massa böcker som Liam har och tittar i och "läser" osv.
Men just samlingsböcker som vi betalade några 1000:- för vill jag helst inte att han leker med så dom går sönder!

Men det blir nog bra till slut med någon förvaring för böcker också, alla böcker behöver man ju inte ens ha framme...
Är en hel del böcker som jag egentligen bara tycker är skit som man fått från bokklubbar man vart med i men nu är jag endast med i Svalan och där bestämmer jag själv vilka böcker jag vill ha och om jag över huvud taget vill ha någon bok! :)
Det är lixom ingen tvång där och det tycker jag är skönt!


Annars i helgen blir det att va ute så mycket som möjligt, jag ska nog ta och ta ut Liam i skogen då han älskar att gå i skogen och jag tycker också det är mysigt.
Kanske ta en promenad hela familjen, fota lite granna, busa, mysa m.m

Mamma/mormor ville att vi skulle komma ner till dom men just nu känner vi bara för att va hemma för en gångs skull och bara ta det lugnt.
Var ett bra tag sedan som vi bara ägnade tid åt varandra och bara va hemma.


Nä om man ska ta och göra sig i ordning för sängen... snart kommer även hjärtat mitt hem! :)

Hoppas ni har haft en bra dag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0