Älskar att fynda!


Hittade en julklapp till barnen idag som jag tog och ringde på! :)
Så imorgon ska vi hämta hem den...
Vet någon som kommer bli överlycklig då Liam älskar att stå och leka med låtsasmat, laga mat, äta den, bjuda oss på det han gjort! :)

Har bra länge velat ha detta köket från ikea men inte kunnat ta oss dit osv.
Körkort... ja tack! :)

Men det fanns en tjej som inte alls bor långt ifrån mig som säljer detta köket + en MASSA tillbehör "lekmat, kastruller m.m" så det kommer bli så perfekt! :)

När man fyndar är det riktigt kul! :)
Ska även idag hämta hem 3 saker som jag fyndade på köp & sälj igår, en lampa, pippi tavla, lite låtsasmatgrejjer...
Älskar verkligen köp & sälj på FB... varför ska man köpa allt nytt när man kan köpa fina & bra begagnade saker och mycket billigare? :)
Förut ville ja ha allt nytt, men nu är det ändrat! :)

Även jag har sålt iväg en massa saker, bättre det blir använt än att kasta de!


Men iaf... detta köpte jag idag!




OCH DESSA 3 SAKERNA FYNDADE JAG IGÅR OCH SKA HÄMTA IDAG!



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0