2 sovande prinsar!


Nu sover även Linus så nu ska jag faktiskt ta och dona här hemma medans jag kan och har ensamtiden! :)
Hoppas jag ska hinna med så mycket som möjligt idag innan hjärtat mitt kommer hem från jobbet vid strax efter 22 ikväll! :)

Imorgon är det dags för mig a tt ta tag i träningen igen och nu ska det banne mej tränas flera ggr i veckan och hoppas på att man INTE blir sjuk en gång till! :)
Jag känner i kroppen att jag inte alls tränat på nu 3 veckor, har vart 2 ggr under 3 veckor som jag tränat och det är inte bra...
Jag som mer än gärna vill träna flera ggr i veckan och verkligen hålla igång men så har det inte blivit!

Ändring, ändring...! :)

Nä sätta fart här hemma var det ja!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0