11-11-11


Ett datum som är lätt att komma ihåg, men för oss här hemma så händer det nog inge speciellt som är sådär jätteviktigt eller roligt att komma ihåg precis! :)
Blir en helt vanlig och lugn dag med en massa bus & mys, äta gott och bara va!

Kanske blir en sväng upp till dom fina senare på dagen, det får vi se hur vi ska göra!

Annars har jag bara städat, plockat och donat en massa här hemma och nu börjar det ÄNTLIGEN bli ordning och reda! :)
Är bara några saker som ner i förrådet och där ska jag även ta och rensa lite granna så vi får in en del av bokhyllan som vi kommer ha som en förvaringsmöbel just där nere...

Blir att fixa ordning någon god middag idag (om vi nu inte går upp till Naomi, Micke & barnen) så försöker fundera ut på vad masn ska fixa ordning för käk i så fall!
Är grymt sugen på nå kött, beasås, pommes & grönsaker! :)


Imorgon kommer älskade mamma/mormor hit! ♥
Hon och jag ska ta oss en sväng och se om vi hittar några kläder...
Jag köpte ju en vinterjacka, men den vill ja helst inte ha om jag ska va ute och lattja med Liam när snön kommer utan då vill ja ha en jacka som inte är figursydd och helst lite större så jag kan ha på mig mer kläder under om det nu skulle va så det blir en extrem kall vinter i år igen! :)
Aja, det återstår ju och se om man hittar någonting!

Ahh... nu är våran nya soffa på G! :)
Fick precis meddelande att frakten var bokad så nästa vecka har vi våran soffa här...
Så ska ta och fota våran idag och lägga ut på annons...

Nu ska jag nog ta och pilla lite med bloggen (sidomenyn) innan barnen & storhjärtat vaknar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0