Tröööök Söndag!!!


Det är vad det är...
Älsk är på jobbet, det blåser fasen storm här och jag som vill gå ut! :(
Men Liam är snorig & hostig så vet inte riktigt om jag ska ta ut honom i detta blåsväder!!!
Fast det skulle ju va så skönt och klä sig varmt och gå ner till lekparken och leka lite granna nu när ÄNTLIGEN all snö är borta därifrån! :)
Vi får se hur vi gör...

Inatt var det riktigt jobbigt, iofs. sov jag gott men älsk va uppe ett antal gången till en ledsen liten kille som vaknade stup i ett av att han hostade som en tok, tillslut kom han in och la sig och sov mellan oss! :)

Jag känner mig helt slut i kroppen och har ingen matlust eller någonting!
Och vet inte ens vad vi ska ta och göra iordning för käk idag, men får bli nå snabbt & enkelt känner jag!
Måste även sätta mig och skriva upp en matlista för denna månaden, och se vad vi måste handla hem mer än det vi handlade hem igår!
Tänkte ju storhandla igår men det vart inte riktigt så, utan vi handlade bara det viktigaste!
Som tur har vi en del i frysen som vi kan äta! :)

Huuua... va trött jag är, skulle bara vilja lägga mig och sova!
Känner mig lite nervös inför Torsdag också, men samtidigt ska det bli skönt att se `´Lillen`´ och få veta hur allt står till där inne i magen! :)

Nää... jag ska nog ta och klä på oss och gå ut en sväng iaf. Liam är så pass pigg så kan va skönt för honom att springa av sig lite! :)
Så kanske jag blir piggare också! HaHa

Som tur är jobbar bara älsk, Söndag-Onsdag sen är han ledig Torsdag, Fredag & Lördag!
Härligt, härligt! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0