Tankar!!!


Dom finns det gott om...

Som jag skrivit tidigare idag vill jag byta rum men känner lixom när man nästan lagt ner 3000:- (det är ju mycket mer om man räknar med all inredning m.m) på att få till ett mysigt & fint barnrum så känner man inte för att byta!
Men för att få Liam´s rum större så ska vi ta ut byrån som står där inne, det är ju ingenting som han behöver ha stå i sitt rum precis!
Men det värsta... finns ingen plats att ha den på här hemma om man nu inte har den i ena delet av köket där vi nu har våran vita hylla med förvaringskorgar i och som micro & stereo står på!
Fast kan man ha en byrå i köket, tycker det låter puckat...
Men vad ska man göra... haha

Vårat kök är ju ganska puckat byggt det också, där den vita hyllan är nu är lixom som ett avlägset "rum" i köket om man säger så, ända som är mittemot där är en stor kyl & frys!
På andra sidan har vi spis, ugn och köksbord så man kanske kan ha det där!

Blir nog bra ändå! ;)

Vi får se hur de blir när vi flyttat sakerna, steron ska jag ändå ta ner och sätta upp den lilla radion där istället så slipper man dessa stora högtalare som står mitt på golvet! ;)
Annars får man väl flytta runt tills man blir NÖJD!

Man får testa sig fram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0