Sådär ja! :)


Nu har jag fixat och donat här hemma med byrå & hylla...
Hyllan åkte in i vårat rum som vi kan ha foton m.m på och byrån åkte ut i hall/köket! ;)
Vart faktiskt riktigt bra ändå, och det trodde jag inte!

Som jag nämt tidigare så är vårat kök puckat byggt... köket & hallen är lixom i samma!
Fattar inte hur dom tänkte när dom byggde dessa radhuslägenheter, sjukt byggt är det iaf.

Men Liam´s & `´Lillen´s`´ rum vart det mycket större plats i så jag ska va nöjd nu ända tills de dyker upp nå annat skit! HaHa

Nu ska vi snart sätta oss och käka... har en makaronilåda i ugnen som alldeles strax är färdig! ;)
Magen skriker efter mat, då jag började må riktigt illa vid lunch så har jag endast fått i mig en knäckemacka på morgonen!
Spagetti & köttfärssåsen älsk & jag skulle käka till lunch den ville inte ner...
Så hoppas jag kan äta nu! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0