Så less på allt...


Just nu känner jag mig inte allt på topp...
Mycket tankar som snurrar i mitt huvud, inte ang. graviditeten utan allt annat som jag har gått igenom i mitt liv.
Känns bara som livet är totalt meningslöst just nu, höra folks klagomål & gnäll dag ut & dag in... man har nog med sina egna bekymmer!
Just nu vill jag bara ta tag i mitt eget liv och skita i andras... har jämt vart en sådan person som hjälper andra före mig själv men nu är det slut på det...
Räcker med att jag gått ner mig totalt, jag vill komma upp från detta hålet och må bra själv!

Usch, så mycket tankar i huvudet så man mår bara SKIT rentutsagt...
Men jag hoppas dessa tankar kommer försvinna och att mitt liv kommer att förändras!
Visst jag mår hur bra som helst även denna graviditet, haft lite ondare, mått dåligare & så men det är inget jag klagar över för det finns inge bättre än att vara gravid!
Fast jag känner just nu att tankarna går åt ett annat håll...

Vill ta tag i mitt liv, må bättre... och det hoppas jag verkligen jag kommer göra efter denna graviditeten!
Operationen jag gick igenom slutet av 2007 har satt sig totalt i mitt psyke, visst jag får tänka att jag vart gravid 2 gånger sen dess också!
Jag rasade i vikt 1.a året, vilket inte är bra att rasa förfort.. men jag såg det aldrig själv!
Tycker även idag att det inte syns så värst mycket fast jag gått ner halva mig... (Gått upp lite nu pga. graviditeten)
Trodde aldrig jag skulle må såhär, men detta har kommit nu under denna graviditeten och jag hoppas verkligen att detta kommer försvinna... för såhär vill jag inte må!
Visst mår jag bra & trivs med mig själv, samtidigt som jag INTE gör det... kanske låter konstigt men så är det!!!

Jag vill så gärna iväg och träna, komma igång men just nu får jag ta det lite lungt hur mycket jag än vill köra på!

Jag är glad över de trogna & sanna vännerna jag har som jag kan lita på till 100%!
Ni är guld värda! ♥

Det är inte så lång tid kvar så snart kan jag börja röra på fläsket igen! :)
Och hoppas på att jag kommer nå mina mål och må mycket bättre!
Visst det gäller att ha tiden också, med 2 barn så har man inte alltid den och speciellt inte med en liten en också! :)
Men som tur är har jag en underbar sambo som ställer upp i vått och torrt allt för att jag ska må bra och kunna göra saker!
Så detta kommer nog lösa sig ändå! :)

Håller mina tummar & tår för det... för i sommar är mitt liv förändrat ytterligare en gång!
Även jag ska nå mina mål, hur lång tid det än tar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0