Så härligt väder! ♥


Helt otroligt vad härligt väder vi har här idag! ♥
Solen skiner, massa plussgrader, fåglarna kvittrar hej vilt, snön smälter bort i rask takt... det kan verkligen inte bli bättre! ;)
Snart dax att ta fram sommarjackan, för de va sjukt varmt med vinterjackan på när vi var iväg och handlade! ;)

Ska alldeles strax cykla iväg och hämta mitt lilla charmtroll på dagis, sen blir det att stanna ute i det härliga vårvädret och busa! ♥

Älsk har precis gått runt här hemma och städat, dammsugit, plockat & fixat... så skönt att bara sitta och slappa för en gångs skull! ;)

Fredagsmys idag... ♥
Underbart att hela familjen snart är samlad!

Blir att fixa till smarrig middag idag... jag har blivit helt såld på hajmalfile, potatis & kall sås så det äter vi varje Fredag el. Lördag nu! ;)
Sen blir det väl glass till efterrätt idag! ;)

Nä, ska mysa med min underbara nu innan jag ska dra iväg! ♥

En sak till... jag drömmer så konstiga drömmar nu för tiden, mycket om `´Lillen`´ i magen att h*n ska komma ut alldeles förtidigt!
Känns så konstigt i magen, känns lixom som den håller på att sparka sig ut! ;)
Låter kanske sjukt men det är så svårt att föklara men oftast får jag sparkar neråt så det känns som det ska komma ut en fot eller nå! HaHa
Och jag kan säga att ofta när h*n sparkar neråt så gör det SJUKT ONT!

Just nu buffar den åt sidorna för fullt och bökar runt! ♥
Längtar efter dig L! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0