Pjuuuuu...


Både älsk & jag vart helt slut efter vi käkat så vi la oss och glodde på film i soffan...
Jag hade ställt alarmet på mobilen kl. 13, men så vaknade älsk med ett ryck 13.27 då hade inte telefonen ringt...
Eller så hade den det och han eller jag stängt av alarmet!
Men som tur var så vaknade somsagt älsk och han var så snäll & go så han gick och hämtade lillfisen på dagis! ;)

Jag känner mig fortfarande helt dööööööd, men ska piggna till så jag kan gå ut när jag ser dom komma hem! :)
Liam får vara ute och busa ett tag innan han ska in och äta lite frukt till mellis! :)
Man måste ju ta vara på det underbara vädret när vi väl har fått det!

Så dammsugning & svabbning av golv har ju inte blivit av idag tyvärr, men ska ta och göra det senare idag...
Går ju även om Liam är hemma! ;)

Sen blir det måla med fingerfärg!

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0