Pissväder...



... är precis vad det är idag!

Idag är det en dag som allt bara känns helt pissigt, skulle hellre bara vilja lägga mig i sängen och sova bort hela denna dagen!
Men det går ju som sagt inte att göra precis! :)
Om ändå solen hade vart framme, då skulle man va på glatt humör! (tror jag)

• Det regnar ute, så känns inte så kul att gå ut precis...
Älsk ska åka och jobba...
Jag känner mig allmänt trött & hängig...

Näää... fyyyy för denna dagen, hoppas verkligen att den går fort! :)

Blir att va inne och busa för mig & Liam, ska nog sätta oss och måla lite med vattenfärg osv. när han har vaknat och känner sig piggare! :)
Han är ju inte så förtjust i att leka med Play-Doh lera utan det är rita som gäller! :)

Så idag ska han få måla sin allra första teckning med vattenfärg, se hur han tycker att det är! :)
När han var mini så målade vi hans händer & fötter med vattenfärg och gjorde avtryck, men då va de ju inte han själv som målade precis! ;)
Annars har han enbart ritat med bläck, blyerts, kritor och tuschpennor och det är nått han verkligen älskar att sitta och hålla på med!

Ska ställa mig och göra egen fingerfärg någon dag... det är ganska enkelt så! :)
Måste bara ha hem lite andra karamellfärger, har enbart röd hemma nu! ;)

Men vi får se, hittar man nå så kan man ju lika gärna köpa det också!

Sen får vi se vad denna dagen har att komma med mera... blir att bada senare idag iaf.
Annars har jag ingen aning vad vi ska hitta på, bygga med duplo, tågbana eller nå kanske! :)

Hoppas ni andra har en bättre dag än vad jag har... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0