Pigga killen!


Imorse vaknade Liam vid 05.30 och kom in till oss hur pigg & glad som helst! :)
Sen ville han inte somna om utan vi låg och mös i sängen och kollade lite på Piff & Puff sen gick vi upp och nu sitter han och äter lite frulle! ;)
Om lite mindre än 1 timme ska vi traska iväg till dagis, eller det är nog älsk som lämnar Liam idag och jag som hämtar honom vid 14!

Idag får jag även hämta ut min iPhone 4! ;)

Sen blir det nog att vi åker ner till mamma/momor & pappa/morfar imorgon bitti, allt för att slippa all stress på tåget då alla åker hem just mitt på dagen.
Slippa knökfulla vagnar och trängsel! ;)

Så hinner jag packa i lugn & ro idag och fixa lite här hemma, orkar verkligen inte med stress då jag inte mår sådär 100% bra.
Mitt huvud snurrar hela tiden, vet inte vad jag kan ha brist på om jag nu har det...
Äter alla mina vitaminer, järn & kalk som jag ska så kan absolut INTE ha vitaminbrist eller järnbrist! ;)

Vi ska även till MVC kl. 10 idag så då tar dom ju prover så får vi se vad dom visar!
Ska även bli underbart att höra `´Lillen`´ och se vad hjärtslagen ligger på denna gången! ;)
Ska även hämta ut D-vitaminer till Liam samtidigt, eftersom hans börjar ta slut nu!
Det är så skönt att både MVC, BVC, Barnläkaren & Öppna förskolan är i samma hus så man slipper fara runt! ;)

HaHa, ska ta och torka av en grisig liten gris som setat och ätit risifrutti med blåbär! ;)
Och klä på honom dagens kläder och mysa innan det är dags för sötnosen att fara iväg till dagis!

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0