MVC


Det gick väldigt bra på MVC idag, förutom att mitt blodtryck var väldigt lågt därav jag har sådan yrsel och mår dåligt!
Blodtrycket låg på 100/50 men allt annat såg kanon ut!

Däremot fick jag en tid för ett nytt UL, så vi ska in den 31.a Mars igen... Spännande! ;)

Fast våran BM såg att magen vuxit bra, sist var det 22 och nu låg den på 28 så den hade ju vuxit lite iaf!
Men hon kände för att va på den säkra sidan att bebisen växer som h*n ska så skicka hon in oss på ett till UL!
Och det är man glad över, slipper iaf. alla jäkla kontroller denna gången som det ser ut nu! :)
Det känns väldigt skönt!
Däremot så ska vi ha tätare kontroller med våran BM, känner mig så GRYMT TRYGG med henne!

På vägen hem så hämtade vi även ut min iPhone 4 så nu ska jag sätta mig och fixa med den så jag kan byta mobil och så innan Liam ska hämtas hem från dagis! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0