Målat & fixat!



Nu har jag målat & fixat spegeln och tycker den vart riktigt fin! ;)
Ska bara på ett lager färg till sen är den klar att hängas upp, när den torkat givetvis! ;)

Att man kan bli så glad att äntligen få en spegel till hallen där nere igen, nu behöver man inte känna sig handikappad längre...
Men ångrar att jag inte tog bild på den innan och nu efter! :/
Men jag måste säga att det var en grymt ful, skrikande färg... uäääää säger jag bara!
Vitt eller svart ska det va... då är jag nöjd! HaHa
Ek är också väldigt fint...

Nu ska vi ta och sätta oss och käka hemmagjort potatismos & ungsstekt falukorv... Mmmm
Sen blire Lördagsmys! <3
Imorgon ska ju älsk börja jobba igen! ;(

Tror vi ska ta och göra iordning några vofflor lite senare till efterrätt... så rätt skönt att vi äter tidigt nu! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0