Längtar!


Som en tok tills på Torsdag då vi ska in på tillväxtultraljud! ♥
Det har vart lite väl lugnt i magen ett tag sen rätt var det är så blir det fart en liten stund som sedan går över till lugnt igen!
Var mycket mer rörelser förut än vad det är nu så ska bli väldigt skönt att kolla upp så allt står rätt till och att h*n växer & frodas som h*n ska! :)
Har haft väldigt mycket skumma drömmar om graviditeten denna gången, både bra & hemska!
Men jag ska abslut inte klaga, för jag mår hur bra som helst! :)

Däremot är jag lite rädd att jag ska behöva börja åka in på kontroller hela tiden nu och jag tycker det räcker med alla kontroller, UL, läkarbesök jag hade när jag väntade Liam!
Men vi får se vad dom säger på Torsdag när vi åker in på tillväxtultraljudet om dom tycker jag ska åka in på flera eller om jag slipper det!
Hoppas verkligen att jag slipper!

Däremot har jag & våran BM kommit överens om att vi ska ha lite tätare kontroller med henne, och det är helt OK bara jag slipper läkarbesök och UL kontroller hela tiden! :)

Det är ju som sagt inte lång tid kvar tills `´Lillen`´ är ute hos oss, tiden går så fruktansvärt snabbt och vi längtar så otroligt mycket efter dig! ♥

Nu ska jag & älsk sätta oss och äta lite lunch! ;)
Magen skriiiiker efter mat! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0