Kväller...


... tvätten är äntligen klar så nu sitter jag bara och slappar i soffan! :)
Så skönt med ensamtid, för en gångs skull så känner jag mig riktigt pigg och orkar hålla mig vaken! :)
Annars de senaste dagarna har jag gått och lagt mig tillsammans med Liam och tvärslocknat så känns riktigt bra att jag orkar va vaken nu ikväll och ett stort pluss att jag har orkat fixat och donat en massa här hemma idag! :)

Imorgon blir det att dammsuga, svabba golven och rengöra hela badrummet...
Man får passa på när Liam är på dagis, annars vill han gärna springa precis där man svabbar! :)

Sitter och kollar på Världens Bästa Hotell som har premiär på 3.an idag! :)
Så otroligt härliga & charmiga människor! :)
Efter det blir det att kolla på BB...
Är så sjukt glad att mitt "hatobjekt" Sanna åkte ur BB igår...
Har verkligen ogillat henne från första gången jag såg henne kliva in i huset... usch! :)
Men skönt att hon är borta nu, har ju några favoriter där inne men inte många! :)
Gurkan är min största favorit, så jäkla skön snubbe... älskade honom i Sveriges värsta bilförare också! :)
Sen finns det vissa där inne jag absolut inte gillade från början men som har vuxit i mina ögon...
Sen har vi ju några som inte alls borde va där inne... och absolut inte är värda att vinna! :)

Ska fortsätta att glo på dumburken nu!

Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0