Kväller!


Har haft en helt underbar dag idag tillsammans med Linn & Noe! ♥
Tack för idag tjejen!

Liam & Noe har så himla kul ihop
, vi gick til dom ganska tidigt imorse barnen busade för fullt, fikade lite, sen tog vi och åkte in till Södertälje och käkade lite granna! :)
Det var riktigt mysigt! ♥

Lillen i magen har haft full fart i magen hela dagen och nu ikväll har h*n buffat på som bara den, ibland gör det riktigt ont men det är ju så himla härligt att känna ett liv leva inom mig! ♥
H*n håller på fortfarande med sin gymnastik där inne, den är verkligen livlig! ♥

Liam somnade väldigt tidigt idag, sen vaknade han till men somnade om ganska fort igen! :)
Han är verkligen trötter, precis som sin mamma! HaHa
Men det är ju så skönt att man kan va ute mera nu och verkligen njuta av det underbara vädret och alla plussgrader! :)

Jag ska faktiskt avsluta här, har inte så mycket mer att skriva!
Ska iväg med mamma/mormor & min lilla klimp imorgon, vi ska ta en tur in till Nyköping och shoppa lite granna och även hämta upp Madde/moster! :)
Längtar så mycket tills på Fredag då älsk kommer! ♥

Nä... nu ska jag försöka sova, om `´Lillen`´ kunde lugna ner sig lite granna! ;)
Är hur trött som helst!

Hoppas ni haft en bra dag!

Godnatt! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0