Idag har vi fyndat...


Åkte iväg en sväng på förmiddagen hela familjen + Anik & Stefan! ;)
Har vart ute efter en spegel men inte hittat någon förns idag då vi åkte iväg till en loppis som har hur mycket saker som helst!
Trodde absolut inte vi skulle hitta någon spegel som jag skulle gilla men det gjorde vi! ;)

En stor spegel som vi endast betalade 50:- för... det kallar jag fynd! HaHa

Så vi åkte iväg och köpte färg, pensel m.m så nu ska vi måla om den till vit...
Den är just nu röd och ful men kommer nog bli kanon när den väl är klar att hängas upp! ;)

Känner mig helt handikappat utan en spegel nere i hallen... måste springa upp för och kolla sig i spegeln hela tiden...!

Vi hade ju en spegelvägg där nere från IKEA men va ju tvungen att flytta på den när vi skulle upp med hatthylla m.m!
Men skiten lossnade från väggen och gick sönder, eller 2 speglar klarade sig men vi bestämde oss för att kasta skiten!

Aja, detta blir nog bra!

Älsk har precis kommit in efter att slipat ner färgen lite så nu ska den bara maskeras så ska jag ta och måla den! ;)

Hoppas ni får en bra Lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0