Härlig Tisdag + härligt väder!


Åhhh vad glad man blir av detta väder, sol, värme och fåglarna som kvittrar...
Hur härligt är inte det egentligen! :)

Lillfisen är på dagis och jag har både hunnit med att rengöra hela badrummet och vart iväg och handlat lite granna!
Dels hittade jag fingerfärg som jag köpte så Liam och jag ska sätta oss och måla senare idag...
Men först så ska vi vara ute i det kalasiga vårvädret! :)

Ska även ta och fortsätta här hemma innan det är dags att hämta hem Liam från dagis!

Nu ska jag ställa mig och göra iordning lite käk åt mig & älsk...
Köpte färdig grillad kyckling så ska koka ris & göra currysås...
Smarr...det var så länge sedan vi åt det! :)

Mitt Micro SD kort med mitt telefonnummer har kommit till min iPhone så nu väntar jag bara på att själva telefonen ska komma också! :)
Men ska fortsätta använda min Nokia N8 också, fast i den ska jag ha ett kontantkort! :)
Är ju inte speciellt tungt att bära med sig 2 mobiler! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0