Härlig solig Lördag...


... är vad det är idag!
Så himla fint väder, klarblå himmel, solen skiner för fullt och vi har endast -0,4 grader...
Eftersom solen är framme så hoppas jag att det går upp på plussgrader! (vilket jag tror)

Hoppas de mesta av snön kommer smälta bort också, är så himla less på den men visst det är fint med snö...
Men vill ha vååååår nu!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men ska iaf. ta mig ner på stan och handla hem lite granna!
Ska även vara ute en sväng så Liam får springa av sig och leka! ;)
Sen funderar jag på vad vi ska äta för gott idag, är så sugen på kött m. pommes, bea sås och grönsaker! ;)
Vi får se vad det blir, annars kanske jag gör iordning en tacopaj! ;)
Men som sagt, det återstår att se... har ju en stund att tänka på vad vi ska käka! ;)

Ska mysa med mina killar innan jag ska åka iväg!
Får passa på nu när det är sista dagen älsk är hemma, sen åker ju Liam & jag ner till mamma/mormor & pappa/morfar på Måndag efter MVC eller på Tisdag morgon så då ses vi ju inte förns på Fredag igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0