Godmorgon Onsdag!


Idag känner jag mig hur pigg och kry som helst...
Man kan undra vad det var för skit som älsk & jag åkte på, men någonting var det iaf.
Så idag skickar jag iväg älsk till jobbet!

Känns riktigt skönt att vakna upp utan att må illa och känna sig hur pigg som helst!
Klarade inte av att va vaken igårkväll så vi gick och la oss vid 20.30 och jag somnade på en gång!
Men vaknade och var hungrig strax innan 00 så vi gick upp och tog oss en macka, hade ju inte ätit någonting på hela dagen!

Nää, detta känns riktigt bra så idag hoppas jag på underbart väder så ska lillfisen och jag traska ut och busa!

Hoppas ni får en riktigt bra Onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0