Godmorgon!


Äntligen är det Fredag och älsk kommer hit idag! ♥
Som vi längtat efter honom! :)

Huuua, jag fattar inte att jag redan är vaken... kan verkligen inte sova!
Liam sover så gott, så man skulle ju passa på att sova själv!
Men det är ju inte lätt när man inte kan! :)

Jag känner mig lite orolig för `´Lillen`´ i magen att h*n inte växer som h*n ska, så nu längtar vi bara tills vi ska in på ett till UL på Torsdag!
Hoppas verkligen att allt står rätt till... hur fan skulle man annars reagera!?!?
Men nu ska man inte tänka så! :)

Fast har kännts rätt jobbigt nu, vissa dagar är h*n i full rulle sen blir det helt lungt i magen så blir man hur glad som helst när h*n börjar röjja järnet igen! :)
Just nu har jag inte känt någonting men kommer nog!
`´Lillen`´ är rätt aktiv dygnet runt, men mest kvällstid och på mornarna... men även på dagen så kan det va full gymnastik därinne! :)

Vi får se va som händer... längtar iaf. tills på Torsdag! :)
Ska även ha barnvakt till Liam då, så blir nog att gå lite på stan efter UL och kanske gå och käka någonting!
Vi får se, man får väl passa på när man har barnvakt! :)
Anki ska både lämna & hämta Liam från dagis, så ska bli väldigt kul att höra hur det har gått! :)
Annars är han inte alls omöjlig att lämna/hämta på dagis, utan han blir överlyckligt när man öppnar dörren och han springer in på en gång vänder sig om vinkar & ger en slängpuss... så säger han heeeej! :)
Då tycker han att man ska gå hem igen! :)
Likaså när man hämtar honom så springer han och hämtar sin snutte och kommer i full fart, vänder sig om och vinkar till fröknarna... och säger heeeeej! :)

Det är så otroligt skönt att de går så bra och att han trivs som fisken i vattnet på dagis! ♥

Mmm... längtar tills imorgon då min käre mor fyller år och vi ska äta massa gott! :)
Både vanlig tårta och smörgåstårta...
Åhhh ingen smörgåstårta slår min mammas! :)



Ojj, precis när jag sparat detta inlägget så börja `´Lillen`´ buffa på som bara den så hela magen rör sig åt alla hållen! :)
Hääääärligt... nu kan man vara lugn igen! :)
Åhhh vad jag längtar tills vi blir 4 i familjen! ♥



Kommentarer
✫ Annmi

Wiiiiii,vilken härlig ♥-e Bild....

En ljuvlig bloggdesign har du dessutom - Lycka Till -

/Kram Kram i Vår ☼

2011-03-26 @ 14:42:34
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Malin

ser ut som 2 bebisar på bilden men jag kan inget om sånt :)



fin blogg :)

2011-03-27 @ 18:37:39
URL: http://honsomhetermalin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0