Fundilerar...


...på om jag ska ta och omöblera om här hemma genom att byta sovrum!
Den ända stora nackdelen är att vi har renoverat Liam´s rum ganska nyligen.
Det känns riktigt tråkigt om jag ska va ärlig, men det rummet som Liam har är så sjukt puckat byggt och man får knappast plats med någonting där inne!
Sen kommer dom vara 2 stycken som ska dela på det rummet!

Sovrummet som jag & älsk har är större och det ända vi gör i rummet är ju faktiskt att sova och i "barnens" rum så både sover, leker och röjjer dom!
Så det känns bättre för dom att ha ett stort rum...

Usch, känns så hemskt när man precis renoverat och gjort det fint, men vad ska man göra!
Det går ju alltid att renovera det andra rummet också, bården som är i Liam´s rum nu går ju lätt att ta bort!
Men uhhh... tankarna går fram och tillbaka hela tiden hur vi ska göra!

Det återstår att se!

Men som det ser ut just nu lutar det åt att jag vill byta, allt för Liam & `´Lillens`´ skull!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0