Du är guld värd älskling! ♥


Som bestämde sig för att stanna hemma idag och ta hand om lillfisen när jag mår som jag gör! ♥
Fast jag sa att jag klarar det och du kan gå och jobba, men han valde som sagt att va hemma! ♥

Ska försöka få i mig någonting flytande nu (blåbärssoppa) och se om jag får behålla det eller inte, sen blir det att lägga sig och vila igen!

Mår illa som fan, fryser, känner mig helt svag i kroppen och konstant trött...
Och inte blir det bättre av att `´Lillen`´ bökar runt i magen heller, får mig att må ännu mer illa just nu!
Annars är det ju sååå mysigt att känna bebis! ♥

Hoppas dett går över fort... ska iaf. försöka få i mig lite middag idag, sen om ja får behålla det eller inte det återstår att de!
Vill gärna få i mig någonting som jag kan spy upp för att springa på toa hela tiden och försöka spy och bara få upp slem och skit är inte trevligt...
Jag som HATAR att spy, det värsta jag vet!!

Hoppas ni andra mår bra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0