Busungen min! ♥


Det vart varken en promenad eller cykeltur idag som vi hade tänkt oss...
Istället gick vi ut och rensade bort snön som var i rabatten och hackade bort lite is runtom! ;)

Liam som vanligt sprang ju direkt till vattenpölen som blivit då allt smälter bort just nu...
Och vad gör han, jooo han slänger sig i vattenpölen och tycker det är jätteskoj! ;)
Tur det finns bra kläder som håller det blöta borta! HaHa
Däremot vantar & skorna vart dygnsura...
Mamma´s lilla busfrö! ♥

Men han var lika glad för det...

När vi vart ute i 1 timme så åkte Anki, Karin & jag iväg och handlade så Liam fick vara hemma med Stefan och busa inne hos dom! ;)
Och det gillades, han tycker jättemycket om både Stefan & Anki och det är väldigt skönt att han trivs med dom! ;)
När vi kom hem fixa ja iordning lite käk sen vart det fika med Anki, Stefan & Karin... Mina hemmagjorda semlor & kärleksmums... de gick hem! ;)

Själv är jag helt slut så ska lägga mig i soffan och glo på dumburken...
Eller om man ska gå och lägga sig och sova kanske, upp tidigt imorgon och iväg till dagis med lillfisen! ♥

Imorgon ska jag även slipa en tavellist och måla den vit! ;)
Den ska sitta inne i barnens rum på deras höjd så Liam kan ta de böcker han vill ha och ställa upp dom igen! ;)
Har ju 2 st smålister i rummet också med böcker som är "fina" och som han inte får leka med just nu...

Nä.. nog med babbel... Godnatt med er! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0