1 vecka kvar...


... tills vi ska på 3.e MVC besöket! :)
Man längtar ganska mycket efter att se hur allt ser ut osv!
Även se hur det blir med UL, på ett sätt hoppas jag att jag åker in på 1 UL till men samtidigt är jag väldigt rädd att jag ska behöva åka in och ut hela tiden på både UL, läkarbesök och allt sånt där som jag fick göra när jag väntade Liam!

Men samtidigt tror jag nog att jag slipper det denna gången, jag mår bättre... eller bättre mår jag ju inte har ju ondare denna graviditeten men klagar absolut inte!
Jag får även i mig mer mat än vad jag fick när jag väntade Liam...

Så jag hoppas verkligen att jag SLIPPER alla dessa kontroller denna gången, men som våran BM sa...
Ett UL till kommer hon nog skicka iväg oss på...
Men vi får se hur det blir! :)

Lääängtar som en tok tills att få höra bebis på Måndag, även om vi lyssnar på bebis hjärtljud & rörelser här hemma ganska så ofta så är det annorlunda att lyssna hos BM fast det i stort sätt låter exakt likadant! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0