Tokiga unge...


Liam har ju alltid sovit i spjälsänen sen den kom upp, det var det ända stället han skulle sova på!
Men nu när bebis kommit så har vi nattat honom i hans säng...

Igårkväll gick nattningen väldigt bra, Linus sov i spjälsängen och jag gick in och la Liam i hans säng och där låg vi och mös utan några som helst problem eller tjaffs!
Tillslut så somnade Liam och sov till kl. 5 imorse, då Linus skrek till att han ville ha mat (då vaknade Liam till) och vad ser jag...

Liam har tagit sitt täcke, kuddar och bäddat ner sig på golvet i vårat sovrum...
Tokiga unge, istället för att väcka oss så bäddar han ner sig på golvet... han låg på täcket och verkade ha det bra!
Men kan inte ha sovit där länge eftersom vi har vart uppe inatt några gånger både älsk och jag!

Älsk gick upp och gjorde iordning en flaska med bröstmjölk som jag hade pumpat ut igårkväll och gav Linus!

Liam kom upp och la sig bredvid mig och vi somnade om så gott till halv 7 då vi klev upp!
Älsk & Linus sover fortfarande gott medans Liam sitter och tittar på barnkanalen!


Kommentarer
Caroline

Naae fy bubblan så gulligt! Det verkar som allt går toppen för er iaf! Stor Kram!

2011-06-22 @ 07:33:03
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0