Myspys dag!


Vädret har vart och är helt underbart så Liam och jag passade på att gå ut och leka i sandlådan, busa och ha det bra när pappsen åkte iväg och jobbade!
Däremot är jag väldigt trött och har legat och vilat 2 gånger idag, känns som jag skulle kunna gå och lägga mig igen och bara sova...
Dunderförkyld, hostig och skallebank är vad jag har och det är sjukt jobbigt... men det är som sagt bara att gilla läget och göra alla sysslor här hemma ändå! :)
Både älsk, jag & Liam är snoriga, hostiga och allt såntdär... typiskt nu när sommaren kommer då är det inte lätt att bli av med den! :)

Däremot tror jag att jag har börjat läcka fostervatten så ska ju inte gå allt för länge pga. infektionsrisken...
Fortsätter detta så ska jag ringa in till förlossningen så dom får kolla, men jag hoppas att vattnet kommer gå och att det är dags för lilla pyret att komma ut vilken dag som helst! :)

Nu håller vi på med middagen som idag blir hajmalfile, kokt potatis, kokta grönsaker och hemmagjorda kalla såsen!
Smarrigt värre...

Sen blir det nog en tidig kväll för både mig & Liam idag även om han är hemma och ledig imorgon...


Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0