Kväller...


Var tänkt att både älsk & jag skulle gå och lägga oss och sova när barnen hade somnat men så vart ju inte fallet precis!
Jag började dona runt lite ute i köket med att diska upp det lilla som fanns, plocka undan lite saker och även ställde in den torra disken!
Har även satt på en maskin med tvätt (den sista) som jag nu väntar på att den ska bli klar så jag kan hänga upp den tvätten...
Ska även ta och vika ihop den torra tvätten så jag kan lägga/hänga in den sen!

Men känner att tröttheten finns då man inte har sovit så värst mycket sen man åkte in på förlossningen den 14.e, sen kommer man hem och bara landa, men man kan ju inte sova mer nu då man har 2 underbara barn att ta hand om! :)
Fast idag har jag vart väldigt frusen av mig och inte alls mått bra och så blir jag oftast när jag inte sover ordentligt! :)
Men just nu känner jag mig ändå rätt pigg fast samtidigt trött! :)
Det som är skönt är att barnen sover faktiskt oftast samma tid där vid lunch, så man kan ju passa på att vila lite själv då men man är ju så dum och börjar hålla på med en massa annat! :)

Imorgon har vi en del att fixa, som tur är så går Liam på dagis imorgon mellan 8-14 så under den tiden ska vi ta och städa här hemma... därför jag har börjat redan nu så vi kanske bara behöver dammsuga & svabba golvena imorgon innan mamma/mormor, pappa/morfar & moster Madde kommer hit! :)
Sen blir det att börja duka upp ute (om nu vädret tillåter) så vi kan käka gott och bara ha det bra!
Det är som tack för att Anki & Stefan tog hand om Liam när vi var tvugna att åka in på förlossningen/BB, så dom ska också komma och äta! :)

Min kära mor är så snäll och ställer upp och fixar en massa! ♥


Jag känner mig dock väldigt stressad då Liam fyller 2 år den 30.e Juni och det är inte många dagar kvar dit precis...
Funderar på vad vi ska hitta på och göra iordning till det lilla kalaset! :)
Men funderar på att baka vaniljbullar sen ska det göras en tårta också men vet inte om jag ska göra en somrig jordgubbstårta eller göra en banan/choklad tårta...
Det återstår som sagt att se...
Ska även ta och baka några kakor!

Är iaf. klar med hans födelsedagspresenter, köpte dom sista idag! :)


Jag ska även ta och boka dop för Linus någon dag, nackdelen är bara vem vi ska välja som gudmor/gudfar... inte för man behöver ha någon men ändå...
Thomas moster som vi ville ha som gudmor till Linus är ju inte döpt så hon får ju inte vara det! :(


Nä nu vaknade min lilla Linus så han ska få lite mat!

Hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0