Jag blir så förbannad!


Igår så tog jag Liam & Linus och gick ner till fårhagen...

Liam fick gå själv men på gården så kom det fram en kille som vart på Liam tidigare, han är så jävla elak.
Vet inte hur gammal han kan va men 4-5 år tippar jag på, sen hans lillebror!
Tidigare har han tagit stryptag på Liam, och igår så kom han fram och bara puttade Liam när vi kom gåendes sen hade han ett snöre i handen som han drämde till Liam med och jag vart så jävla förbannad och frågade va fan han höll på med.
Tillslut kom deras mamma, men hon sa ju inte till dom precis så jag öppnade min käft igen och då sa hon någonting till barnen på deras språk (dom är inte svenskar).

Men allvarligt, tar man inte tag i sina barn och uppfostrar dom????
Ska man låta sina barn bara puckla på andras barn och sådana som är mindre!?!?!?

Men vi kom iaf. iväg ner till fåren, sen när vi väl kom hem igen så såg denna killen att vi kom gåendes och då satt Liam i vagnen och killen gick till attack igen fast Liam satt i vagnen.
Jag sa åt honom flera gånger men han sket fullständigt i vad jag sa.

Väl utanför våran dörr så började han igen när Liam hade hoppat ner från vagnen!
Tillslut gick han men sa någonting till mig på sitt språk, var väl nå elakt men de skiter jag i!
Ska dom va i sverige kan dom fan lära sig att prata svenska också...
Jag har ingenting emot invandrare, men svenska tycker jag dom borde prata om dom ska va här!

JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD, speciellt på mamman som ser sitt barn hålla på som han gör och inte bryr sig!
Jag kommer göra mig riktigt OSAMS med dom och det skiter jag i!
Dom får gärna komma med anklagelser.

Lite senare så kom Anki & Stefan hem och Liam vart superglad...
Då skulle vi plocka lite röda vinbär så vi kunde göra en kaka och då var ju den där killen där också och plockade!

Då puttar han bort Liam för han fick absolut inte plocka från busken, men då röt Anki ifrån och frågade va fan han höll på med och om han ägde busken...

Dessa ungar skiter fullständigt i vad man säger till dom!

Kommer detta fortsätta att han hoppar på Liam och slår, tar stryptag, puttar och allt sånt där så kommer jag tillslut ta tag i ungen själv och säga till på skarpen!

Att föräldrar inte gör någonting tycker jag är väldigt konstigt, dom verkar få göra precis vad dom vill!

RIKTIGA JÄVLA IDIOTER... URSÄKTA MEN JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ FÖRÄLDRAR SOM LÅTER SINA BARN GÖRA PRECIS VAD DOM VILL OCH SPECIELLT NÄR DET GÄLLER VÅLD OCH DOM SER VAD BARNEN HÅLLER PÅ MED UTAN ATT INGRIPA OCH SÄGA IFRÅN PÅ SKARPEN!!!!!!


Kommentarer
Emma Viklund

Ja, usch! Ibland undrar man hur andra föräldrar uppfostrar sina barn :O Det är väl såna där ungar som mobbar (kanske t.om misshandlar) andra resten av livet, för dom aldrig upplever att det är fel eftersom ingen säger åt dom från början...

2011-06-28 @ 07:42:14
URL: http://emmashjartan.wordpress.com
Sara- Mamma till Yrla och Noel- tävlingen uppe i bloggen

usch hemskt sånt där, bra att ni ryter ifrån iallafall, idioter till föräldrar som inte kan säga ifrån, jävla pack!!

2011-06-28 @ 11:06:30
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/
Beatrice, mamma till Devin & Lili ♥

Men fy! Precis som du säger - bor man i sverige ska man fan lära barnen SVENSKA! Helt otroligt att du inte redan tagit tag i dessa barn. Det hade jag gjort för länge sedan. Mamman hade nog fått sig en snyting hon också, jäkla människa som låter barnen springa omkring och göra som dem vill. Hemskt!

2011-06-29 @ 18:34:25
URL: http://beabus87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0