Home Sweet Home...


Igår vart vi utskrivna från BB vilket var väldigt skönt att bara få komma hem till min efterlängtade stora kille! :)
Men det är ju en helt ny omställning, nu är det ju inte bara Liam jag måste ta hand om utan nu har vi även en liten Linus här hemma också! :)


Först när vi kom hem fick jag en riktig blick från Liam men så fort han fick gosa och ha bebis i sin famn sken han upp som en sol och vart hur stolt som helst!
Visst blir det tjuvnyp och sådana saker men man får ju vara med och va berädd...

När jag låg inne på BB med Linus så visade Thomas en bild på lillebror och Liam säger direkt: lillebro! ♥
De smälte i hjärtat när jag hörde han säga det i telefonen, min älskade skatt!
Nu går han här hemma hur stolt som helst över sin fina lillebror! ♥
Det sägs lillebro hela tiden! :)
Mina fina killar! ♥

Men det går bra!
Och jag tror det bara kommer gå bättre och bättre, Liam vill va med precis överallt ska det bytas blöja så vill han hjälpa till, ligger bebis på babygymmet så lägger sig Liam bredvis och ska mysa! ♥
Nä detta är bra underbart, har 3 helt underbara killar i mitt liv!

Just nu ligger Liam på soffan och sover och Linus ligger i liggdelen till vagnen och sussar gott!

Själv står jag och försöker göra iordning lite käk så vi kan äta när Liam vaknar!


Detta med amning, det går hur bra som helst... mjölken har runnit till och Linus äter på rätt bra!
Fast det ska snuttas HELA TIDEN så man har fått ganska så ont, men imorgon så ska vi till BVC och hämta en elektrisk bröstpump så jag kan pumpa ut mjölk också!
Linus har även testat att få ersättning i flaska och flaskan tar han på en gång men vill gärna amma honom också så ersättning får han bara 1 gång om dagen hade vi tänkt om han nu inte äter bra på bröstet vill säga!
Thomas vill ju också sitta där och mata Linus, han tycker det är hur mysigt som helst!
Vi ska prata lite mer om hur vi ska göra sen eftersom jag gärna vill amma Linus nu när han ändå tar och får i sig mjölk! ;)

Testade även ge honom nappen igår och den tog han också! :)
Men den är så stooor på våran lilla kille, men det är ju sååå sött!

Älsk har precis åkt till jobbet, kände att han kunde få jobba idag om han ville det... helt OK för min del!
Men skulle bara ringa om det var någonting så skulle han komma hem på en gång! :)
Skönt när det funkar, och det är underbart att ha en sån förstående och perfekt sambo som Thomas! ;)

Fast imorgon ska han va hemma och va ledig, likaså på Torsdag för då kommer mamma/mormor och dom hit och vi ska duka upp ute och ha det allmänt trevligt, käka gott m.m!
Hoppas bara vädret ska bli fint! ;)

BLOGGEN kommer hamna väldigt mycket åt sidan, så kommer inte bli så värst mycket skrivandes tror jag...
Känner att tiden inte finns till då jag vill göra en massa annat och bara umgås med mina fina familj, kanske blir nå inlägg på kvällarna eller så...
Och kanske även när Liam är på dagis, då har man också lite mer tid då Linus sover ganska mycket...
Men det återstår att se hur det blir...
Fast som det känns nu har jag varken orken, lusten eller nå sånt till att sitta framför en dator! ;)
Men något/några inlägg då och då ska jag allt slänga in... även om det bara skulle va bilder och lite text! :)

Bilder säger mer än 1000 ord, som man säger! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0