Härligt med Onsdag!


Älsk är hemma och tar ut sin 2.a dag av det 10 pappadagarna efter födseln så nu är han hemma och ledig Onsdag, Torsdag, Fredag & Lördag! :)
Hur härligt är det inte att va hemma hela familjen och bara ha det bra! ♥
Älsk har ju tagit ut sina pappa dagar lite då och då, istället för att va hemma 10 dagar på en gång och det tycker jag är hur bra som helst eftersom det funkar hur bra som helst här hemma med 2 barn! :)

Vi hade dock lite problem med att få till dessa 10 dagar innan älsk går på 3 veckors semester eftersom jag tycker han ska jobba Söndag, Måndag & Tisdag och va ledig Onsdag & Torsdag!
Men vi fixade till det så det känns bra, annars förlorar han ju dagar eftersom hans semester börjar v. 29!


Idag har jag ingen aning vad vi ska hitta på, vädret ser inte så lovande ut just nu men man kan ju alltid hoppas att vi slipper detta regnet idag!
Gå ut på en promenad vill jag iaf. får se om vi tar en tripp ner till fåren eller vad vi nu ska hitta på!

Och jag hoppas verkligen att det inte regnar imorgon (vilket det ska göra), för då kommer mamma/mormor & pappa/morfar hit... har ingen aning om det är fler som kommer men vi ska iaf duka upp ute (om vädret tillåter) och bjuda Anki, Stefan & Karin på någonting som mamma/mormor skulle göra... :)
Som tack för hjälpen med Liam när vi låg inne på förlossningen/BB...
Tack snälla mamma/mormor för allt du gör! ♥
Måste även iväg och köpa någon blomma till dom som dom kan få imorgon...

Imorgon firar även älsk och jag 5 års förlovning! ♥
Och Linus blir 1 vecka! ♥


Hoppas att jag kommer va duktig och ta mycket bilder imorgon! :)
Men det återstår ju som sagt att se, har ju blivit så dålig på det... HaHa

Nä, nu ska jag ta och mysa med min stora kille innan älsk & Linus vaknar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0