Härliga dag!


Vilken underbar dag vi har haft, solen steker, klarblå himmel och vi har vart ute den mesta delen av dagen!
Det bästa av allt är att älsk alldeles strax är hemma, annars jobbar han alltid 15-00 förutom på Söndagar då han jobbar 13-22 men just idag på Sveriges Nationaldag jobba han 8-17!
Skönt att få hem honom tidigt! :)

Liam och jag har som sagt vart ute hela dagen efetr att vi tog en paus i städandet, men sen har det inte blivit mer gjort av det utan ska ta och fixa det sista efter att älsk kommit hem och vi har ätit och haft det mys!

Det har vart så fruktansvärt varmt idag så man har knappt kunnat vart i solen, men vi tog och busade runt på baksidan där det fläkade och var mer skugga!
Fikade lite med ANki & Stefan har vi också hunnit med! :)

Liam har dock vart väldigt trött idag, tror det är för värmen då han somnade vid 13.30 utan nå gnäll... han ska ju sova i spjälsängen hela tiden... han känner sig väl trygg där så han får gärna sova i den om han nu vill det tills bebis kommer! :)
Sen vaknade han inte förns 16.30 men då var han hur pigg och go som helst! ♥
Jag har själv hunnit vila lite granna, tror jag sovit 2 timmar och det behövs verkligen då jag sover som en kratta på nätterna...


Nu har jag precis förberett maten tills älsk kommer hem... grillen är på, köttet ligger i marinad, salladen är klar och pommesen är i ugnen! :)
Sen blir det nog jordgubbar & glass till efterrätt... om vi nu inte gör någon slags "smoothie" av jordgubbar, vaniljglass & mjölk! :)
Det är både svalkande och gott!

Nä jag ska ta och lägga på köttet på grillen så det är så gott som klart när älsk kommer hem, han är hemma vilken minut som helt... precis slutat jobba!


Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0