Godmorgon!


Att sova verkar va väldigt onödigt... vilket är ganska jobbigt då man knappt sovit någonting inatt!
Men det är bara gilla läget helt enkelt för att somna om kan jag ju inte! :)
Gick upp tillsammans med älsk som alldeles strax ska åka och jobba 8-17 för en gångs skull...
Liam ligger fortfarande och sussar gott, det roliga är att han sover i bebis säng... där ska han bara vara... hmm
Han klättrar upp och lägger sig där! :)
Goofisen våran! ♥

Det är väldigt skönt att älsk jobbar 8-17 idag, man kommer hinna med en del saker och dagen kommer gå fort då jag ska städa & dona här hemma...
Det är iofs. bara idag han jobbar dessa tider sen börjar han jobba sina vanliga tider igen 15-00.

Hoppas även att vädret ska bli bra idag, solen var nyss framme men den ville tydligen inte stanna kvar och det kom mörka moln istället! :S
Hoppas vi slipper regn, för idag skulle det va kanonväder enligt vädernissarna... haha
Men dom kan man ju som sagt aldrig lite på! :)

Nu tycker jag även att bebis ska ta och sätta igång värkarna och vilja komma ut så jag slipper åka in på dessa kontroller som jag ska in på! :)
Och även så jag SLIPPER bli igångsatt, vill hellre komma igång själv! :)
Men man vet ju inte, kanske blir exakt som det var när jag väntade Liam, då gick vattnet, fick inga värkar eller nå liknande förns jag låg inne på förlossningen och tog inte lång stund innan jag hade solstrålen i min famn! ♥




Jahopp, idag är det dags att hylla Sverige... ;)


Kommer slänga upp lite bilder på Liam, inte några färska från idag men det är bilder från den 4.e & 5.e Juni! :)

Hoppas ni får en bra dag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0