Godmorgon Söndag!

Vaknade först vid 4 tiden av världens smäll och ösregn, lät precis som åskan & blixten slog ner precis utanför vårt sovrumsfönster! Men jag somnade som tur om och gick nu upp vid halv 6. Även om vi la oss sent inatt så känner jag mig ändå utvilad på något sätt... Men tycker jag borde va trött! Ligger just nu i ett härligt bad och ingen bebis ville komma ut inatt heller!!! Hoppas det sätter fart snart, vill ju få lilla pyret i min famn! ♥ Idag är det som sagt Söndag och det betyder att älsk ska jobba (13-22), själv ska vi åka ut till Hedlandet och shoppa lite granna till både Liam & bebis... Om nu inte bebis bestämmer sig för att vilja komma ut innan, men tror nog h*n trivs för bra i magen så h*n vill stanna där inne ett tag till!!! ♥ Jag är helt säker på att dom kommer va tvugna att sätta igång mig denna gången! Ska ju in på ställningstagande ang. igångsättning på Tisdag... Men man kan ju alltid hoppas att Lillen vill titta ut innan dom sätter ett datum!!! Jag hoppas också att Lillen vuxit på sig lite så när h*n kommer ut och väger 3 kg eller mer och inte under det! :) Hoppas även allt ska va bra så jag slipper ligga kvar på sjukan pga. av näringen m.m! Men det återstår som sagt att se när dagen väl kommer! Ska ta och njuta av mitt bad nu! Tjiiiing!!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0