Godmorgon!


Inga som helst tecken på att bebis vill komma ut till oss, skämt och sido så förstår jag det när h*n hör hur vild storebror är! HaHa

Nä, men idag ska vilden till dagis så jag ska ta och passa på och hinna med så mycket som möjligt här hemma...
Måste ta och städa lite granna igen, man vet ju som sagt inte när det är dags att åka in så det känns skönt att ha det fint här hemma när det väl är dags! :)
Inte för att jag tror att det kommer va så fint när man kommer hem då Liam river och röjjer allt här hemma! ;)

Det jag ska ta och göra idag är att:

 Dammsuga
 Svabba golven
 Hänga in den rena/torra tvätten
 Rensa lite papper som aldrig blev av förut
 Plocka och dona lite
 Diska
 Fixa alla leksaker som Liam har dragit fram! ;)

Ja det finns ännu mer saker jag kan göra här hemma, men vill få undan så mycket som möjligt av papper som bara ligger och som man kan kasta...
Liakså dammsuga & svabba golvena är alltid skönt att ha gjort då katten fäller en massa hår sen doftar det så gott efteråt!

Man får ta och passa på när Liam är på dagis och när man har orken, kanske värkarna sätter fart... men det tror jag knappast att dom gör!

Skönt också att det är sista dagen på denna veckan som älsk jobbar! ♥
Imorgon kommer även mamma/mormor hit eftersom Anki och dom ska åka och fira studenten och det är självklart att dom inte ska behöva ta med sig Liam dit! :)
mamma/mormor ska va här över dagen om det nu skulle va någonting som händer och vi är tvugna att åka in, sen byter dom av när Anki och dom kommer hem igen!

Vad skulle man göra utan Anki... hon är GULD värd!

Det är ju Anki & dom som kommer ta hand om Liam när vi väl måste åka in, och dom trivs så bra tillsammans och det känns väldigt tryggt! ♥

Tror jag ska ta och börja dona lite här hemma innan det är dags att väcka vilden för lite frulle och dagistajm! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0