Dagens lilla tripp!


Idag tog jag mig en liten tripp alldeles själv in till Eskilstuna staden för att shoppa lite granna! :)
Var faktiskt rätt skönt att komma iväg alldeles själv utan barn och bara kunna gå runt och roa sig!
Självklart var älsk hemma med barnen och bröstmjölk fanns det gott om i kylen så var ju ingen panik att lille Linus inte fick någon mat! :)

Inne i stan köpte jag dels födelsedagspresenter till Liam sen vart det även lite kläder åt både Liam & Linus!
Fanns ju inte så värst mycket där inne heller eftersom det är baby-boom även detta år så går alla kläder åt på en gång tråkigt nog!
Men lite fick jag med mig hem iaf.

Till Liam vart det:




Och till Linus vart det:



Lite paket till Liam som fyller 2 år den 30.e Juni! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0