Bus, Bus, Bus!!!


Det är precis vad Liam har hållt på med nu ikväll!!! :)
Inte vilket bus som helst, och inte speciellt kul heller... haha

Han hittade tydligen märkningspennan som man markerar cd/dvd skivor med som är permanent/vattenfast av sig och målade både garderobsdörren, golvet i hallen och parketten i vardagsrummet och lite på garderobsväggen...
Han är mer vild än tam just nu och hellre uppe i taket än på golvet! :)

Stod ute på balkongen och pratade lite med Anki när Liam kommer ut med pennan i handen och har målat sig själv lite på magen, när jag väl kommer in så möts jag av en målad dörr och kollar runt och ser massa andra ställen som också är målade...

Och hur f*n ska jag få bort detta, testade våtservett först för det verkar va bra till allt, men näää inte ett skit gick bort...
Ringde älsk och frågade vad man kunde ta men han visste inte...

Tänkte efter lite och sen kom jag på att vi har ju Mr Muscle spray här hemma som tar bort en massa saker och är hur suverän som helst...
Sprutade på det och lät det verka en liten stund och vips så gick det kanon och få bort! :)
Pjuuuh säger jag bara! HaHa

Jäkla busunge! ♥

Men nu är allt så gott som borta, vilket är skönt! :)

Här är 2 bilder som jag tog men kanske inte syns så bra, tog bara bilderna på garderobsdörren & golvet i hallen!

 


Liam sover gott och jag funderar på att själv gå och lägga mig i soffan och glo på någon film eller så...
Är helt slut och bebis bökar på och borrar ner sig en massa så det gör ont... så ska bli skönt att bara lägga sig och slappna av!
Önskar att vattnet kunde gå! :)


Godnatt med er! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0